A Hugo Boss a 2017-es pénzügyi évét (január-december) 2,732 milliárd euró értékesítési árbevétellel zárta, másfél százalékkal magasabbal az előző évi 2,692 milliárd eurónál. A pénzügyi év működési eredménye 341 millió euróra emelkedett 263 millió euróról, a nettó nyereség pedig 231 millió euró lett, 16 százalékkal magasabb a 2016-os 193 millió eurónál.
A divatcég egyúttal tőkebefektetéseinek a növelését is kilátásba helyezte az idei évre: 170-190 millió eurót tervez fejlesztési beruházásokra fordítani a tavalyi 128 millió euró után.
A Hugo Boss a 2016-os vezetőváltás óta a luxus ruházati cikkekről és a női divatról folyamatosan helyezi vissza profiljának súlypontját az elegáns férfiruházati cikkek gyártására. Idei fejlesztési és beruházási terveivel pedig már jórészt a sport- és szabadidő ruházati cikkekre kívánja tovább bővíteni profilját.
A Hugo Boss üzleti stratégiája a kínai piacra helyezi a hangsúlyt, ott várja eladásai legnagyobb mértékű növekedését, a második helyen Európával és a harmadikon Észak-Amerikával.
Tavaly a Hugo Boss forgalmának 62 százalékát Európában, 21 százalékát az amerikai kontinensen, 14 százalékát pedig az ázsiai-csendes-óceáni térségben termelte ki. A férfiruházati cikkek forgalmának 89 százalékát, a női divatcikkek pedig 11 százalékát adták.
A Hugo Boss az idei évre forgalmának és nyereségének a piaci elemzők körében csalódást keltő módon "alacsony egyszámjegyű" százalékos növekedését jelezte előre, ami részvényének közel hat százalékos árfolyamcsökkenéséhez vezetett csütörtökön a frankfurti tőzsdén. A piaci konszenzus a Hugo Boss forgalmának négy, nyereségének tizenkét százalékos növekedését prognosztizálta az idei évre. Tavaly a Hugo Boss részvényének az árfolyama közel tíz százalékkal erősödött.