Shen Liang, a Huawei fogyasztói üzletágának magyarországi igazgatója kifejtette. meggyőződése, hogy az idén is hasonló eredményt érnek el.
A vállalat globális, valamennyi üzletágát magába foglaló árbevétele az egy évvel korábbihoz képest tavaly több mint 15 százalékkal, 600 milliárd jüanra (92 milliárd dollár) nőtt, az okostelefon szállítása világszerte elérte a 153 milliót, amellyel a világon a harmadik helyen áll. A Huawei 2015 óta a világ harmadik legnagyobb okostelefon szállítója a globális kiszállítások alapján, 2016-ban 140 millió okostelefont szállított le, a megelőző évinél mintegy 30 százalékkal többet.
A Huawei áprilisban teszi közzé 2017-es auditált eredményét.
Az okostelefon-értékesítés növekedése a Huawei mint prémium márka globális elismertségét is erősítette. A gyártó a 49. helyezést érte el 2017-ben a BrandZ Top 100 Legértékesebb Vállalat listáján, a Forbes 2017-es legértékesebb vállalatokat összegző rangsorában 88. lett, és a 40. helyre került a Brand Finance 2017 Global 500-as, ugyancsak a legértékesebb vállalatokat felvonultató listáján.